Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΈΙ.!!

ΈΙ.!!





Έι!
Είναι υπέροχο να σε δω για άλλη μια φορά
να δώ το χαμόγελο σου και να ακούσω να λές το όνομά μου
υπάρχουν τόσα πολλά να πω

Έι!
Δεν είναι τυχαίο ότι συναντηθήκαμε
η αγάπη σου είναι κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω
Ίσως γι 'αυτό περιπλανήθηκα στο δρόμο σου

Έι!
Αν ένας από μας δεν θα προσπαθήσει να στεγνώσει τα δάκρυα
και δεν συνεχίσουμεαύριο ,θα είναι ο κόσμος των χρόνων του παρελθόντος
Ας ζήσουμε το σήμερα.

Έι!
Αν και παίξαμε το παιχνίδι του έρωτα και ίσως χάσαμε
Δεν θα άλλαζα ούτε ένα όνειρο
Γιατί ,αν χάσεις πρέπει να πληρώσεις...

Είναι αλήθεια.!

Έχω τόσα πολλά για την αγάπη να μοιραστώ

αλλάθα κλείνω τα μάτια και θα είσαι" εκεί "
ήόπου και να πάω θα είσαι παντού

Εάν...

Γυρίσεις σε μένα και δεις πόσο πολύ νοιάζομαι

θα δεις, ότι το μόνο που θέλω είναι, να ζήσω ΑΝ είσαι "εκεί"
την αγάπη σου που θα δώσεις για μένα.

Έι!
Μην μου επιτρέψεις να περάσω άλλη μια μέρα μόνος μου
Θυμήσου, όλη την ευτυχία που μας είναι γνωστή
και ας την ξαναζήσουμε όπως στο χθες.

Έι!
Έχουμε έναν κοινό γνωστότον κόσμο της μοναξιάς και του πόνου
Ας μην ξανακάνουμε ποτέ πάλι τα ίδια λάθη αν είναι δυνατόν
Αν και Εφόσον Μείνεις.

Είναι αλήθεια.!

Έχω τόσα πολλά για την αγάπη να μοιραστώ

αλλάθα κλείνω τα μάτια και θα είσαι" εκεί "
ήόπου και να πάω θα είσαι παντού

Εάν...
Γυρίσεις σε μένα και δεις πόσο πολύ νοιάζομαι
Θα δεις, ότι το μόνο που θέλω είναι, να ζήσω ΑΝ είσαι"εκεί"

Ένα ταξίδι μαζί σου στο οπουδήποτε

Είναι Αλήθεια ...
"Λευκό Φόρεμα..."

(.!)
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου