Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

♥ Σ αγαπώ♥


♥ Σ αγαπώ♥
***

Σ αγαπώ♥
Μη με ρωτήσεις
Πόσο
Μη με ρωτήσεις τίποτε
Δεν έχω απάντηση καμία
να σου δώσω

Σ αγαπώ♥
Μονάχα κοίτα με
Ζωή μου
Άκου τον ήχο της καρδιάς
Σε κάθε χτύπο της
Βοά και λέει να μ αγαπάς
Ψυχή μου


Σ αγαπώ♥
Μαζί σου έμαθα τη λέξη
Να μου μοιάζει
Όμορφη
και δάκρυ να χαράζει
Μαζί σου έμαθε τη λέξη
Η ψυχή μου να ουρλιάζει

Σ αγαπώ♥
Όχι μελάνι στο χαρτί
Και   έξη  γράμματα
αλλά !!!
Κόκκινο αίμα στην καρδιά
Χαμόγελο και δάκρυ
Ως τα χαράματα

Σ αγαπώ♥
Μικρό παιδί μαζί σου
Ταξιδεύω
Μαζί σου νιότη κι έρωτα γυρεύω
Μαζί σου γνώρισα
τη γη του παραδείσου 
Τη δική σου

Σ αγαπώ♥
Κι αν θα το πω χίλιες φορές
Τη μέρα
Είναι μικρό να αισθανθώ
Πώς σου 'χω δείξει
Πόσο για σένα  από χαρά
Έχω δακρύσει
Πόσο έχω ζήσει

Σ αγαπώ♥
Και μου 'μαθες μια ώρα
Πως η αγάπη  διεκδικεί
Μα  δεν τα θέλει όλα
Κάνει όλα
όσα η μοίρα της διαλέξει
γι' αυτό είσαι η μόνη
που για μένα την
αξίζεις τέτοια λέξη 

Σ αγαπώ♥
Κι αν τ αστέρια
πρέπει να πέσουν
Για να βγουν οι ευχές  
Eγώ θα ευχηθώ να είσαι καλά
Κι ας μείνουν μόνο δύο
Τα μάτια σου
Μην κλαις !!

Σ αγαπώ♥
Κι αν μένει πίσω το ταξίδι
Κι αν μοιάζει ουτοπία 
Μαζί σου να είμαι
Και ταξίδι
Θα κάνω της ψυχής
σου την ουσία  

Σ αγαπώ♥ 
Έβγα και δες
Εκεί ψηλά στον ουρανό
Κι απόψε
Σου 'χω κρατημένο
Το πρώτο σύννεφο
Με έρωτα στρωμένο
Με ροζ σημαδεμένο

Σ αγαπώ♥
Μα το θεό να σου ορκιστώ
Αν θές
Μαζί σου γίνανε χρόνια οι στιγμές
Και όλα τα χρόνια
Χάθηκαν στον άνεμο
Του χθες

Σ αγαπώ♥
Κι αυτή  η λέξη ειν το κλειδί
Αυτό που ανοίγει
Τη ζωή
Κι αυτή όποιος την αισθανθεί
Τα πάντα θα τ αντέξει
Συχώρα μου
μια τελευταία λέξη

♥♥Σ αγαπώ !!!!♥♥

***
14/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου