Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Το πιο γλυκό μας σ αγαπώ


Το πιο γλυκό μας σ αγαπώ
***

Σκιά στο φως της πανσέληνου
Κουρτίνα διάφανη σατέν
Τα δυο μου χέρια μέσα κλείνουν
Γυμνό κορμί τα χείλη λεν

Ύμνους στο πάθος στην αγάπη
Με τις αισθήσεις μουσική
Πλέκουν το σ αγαπώ στην άκρη
Το ζωγραφίζουν στο φιλί

Εγώ κι εσύ σαν δυο ταξίδια
Που ανταμώσαμε θαρρείς
μέσα στου έρωτα  τ αστέρια
Φωτογραφία της στιγμής

Βαθύ το κόκκινο σεντόνια
Σάρκα λευκή γλυκιά στιγμή
Χείλη στα χείλη  θε μου χρόνια
Δωσ' μου σ αυτήν την ηδονή

Απ' τον λαιμό σου ευωδιά
Πήρα και μέθυσα ζωή
Έκανα στάση εκεί στο στήθος
Στην αγκαλιά σου τη  ζεστή

Άγγιγμα χείλη φορτισμένα
Πορφύρα στήθος ζωντανό
Πιο να διαλέξω  εγώ για μένα
Μες την αφή του να χαθώ 

Φωνή σου ψίθυροι ανάσας
Σαν βέλη τόξου ιερού 
Το σώμα μου όλο χάρισμα σας
Στα χέρια του έρωτα θεού

Τίναγμα  στ άγγιγμα του πόθου
Καθώς στο σώμα μας περνά
Σαν φύσημα ανέμου νόθου
Στα κύτταρα μας που γυρνά

Πήρες το δρόμο της καρδιάς μου
Μ ένα φιλί σου τρυφερό
Την ήβη μου έκανες δικιά σου
Την ήβη σου έκανα ουρανό

Πως λάμπει θε μου η σελήνη 
Πως τρέμει  για ένα μου φιλί
Θαρρώ πως θα χαθώ στη δίνη
Καθώς θα φτάσουμε μαζί

Τι όμορφο να δένει η αγάπη
Σάρκα με σάρκα  με σχοινί
Πλεγμένο λες ιδρώτα δάκρυ
Βαμμένο ανάσες και ηδονή

Ψυχή μου εγώ κι εσύ καρδιά μου
Ζωή μου εγώ και συ πνοή
Μιλούν τα χείλη έρωτα μου
Μας ξεσηκώνουν στη στιγμή

Χυμένα ξέπλεκα μαλλιά  σου
Ποτάμι λάγνο στο κορμί μου
Στο πίσω μέρος της καρδιάς σου
Προσκύνησα με το φιλί μου

Τα χείλη κύλησα ποτάμι
Στο σώμα σου να κατεβώ
Της θάλασσας σου το λιμάνι
Λαθρεπιβάτης να διαβώ

Πέντε αισθήσεις ενωμένες
Με τις δικές σου σε χορό  
Κι όλες οι πόρτες αφημένες
Για μένα μέσα σου να μπω

Πάρε με φως μου εκεί μαζί σου
Κλείσε με μέσα φυλακή
Να ζήσω τη στιγμή μαζί σου
Ο έρωτας εγώ κι εσύ

Αφέσου άτι σε κοιλάδα
Αγαπημένο μου κορμί
Μέσα στη νύχτα που καλπάζει
Για να προλάβει  το πρωί

Για δες το φως απ' το φεγγάρι
Γράφει στα χείλη σου χρυσό
Στόμα μου ανάσα της ζωής μου
Το πιο γλυκό μας σ αγαπώ

***
29 Οκτ 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου