Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Αυτομαζεύομαι...

Αυτομαζεύομαι...

Καλώς τα φιλαράκια μου!
Το 2013, σας υποδέχομαι με τη ζωγραφιά μου,που πολλά θέλει να μου πεί...

 Το πρώτο και το κυριότερο είναι ότι γιορτάζω το αυτομάζεμά μου!
 Αυτομαζέυομαι…
 Ναι, όπως το ακούτε!  
 Μάζεψα όλη μου τη δύναμη!
 Μάζεψα την υπομονή που δεν είχα ποτέ! 
 Μάζεψα ελεύθερο χρόνο που πάλι δεν είχα ποτέ στο παρελθόν!
 Μάζεψα τα χρονάκια μου, που πάλι τόσα πολλά δεν είχα ποτέ!
 Μάζεψα τα μυαλά μου, και μπήκα σε πρόγραμμα! 
 Βρήκα λοιπόν τον Ιανουάριο, και του φορτώνω ό,τι ξεφορτώνομαι! 
 Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
  •  Διακοπή καπνίσματος! ( τραβάω ζόρι μεγάλο)
  •  Περπάτημα 1 ώρα την ημέρα,(η χοληστερινούλα κτύπησε 230 και ο γιατρός με κυνηγάει με χάπια που αρνούμαι πεισματικά να πάρω)
  •  Διατροφή τύπου βοσκάω (για να μην πάρω κιλά)
  • Μπόλικη δόση ψυχραιμίας για να αντιμετωπίσω τη νέα περικοπή της σύνταξής μου! 
Εγκαταλείπω τις παλιές κακιές συνήθειες και αλλάζω προσανατολισμό!
Το δηλώνω μπας και το σώσω...Θα δείξει...
Ευχηθείτε μου να τα καταφέρω και εγώ σας εύχομαι να με  αντέξετε γιατί τα νευράκια μου,είναι πολύ πιθανόν να φτάσουν  στο κατακόκκινο!
Σας στέλνω πολλά γλυκά φιλιά και σας εύχομαι να περνάτε πολύ πολύ καλά! 

  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου